top of page

נעים להכיר

נוסח מאי 2019

הנידון – פורמט למפגשים אזוריים במטרה לסייע בבניית קהילת משפחות אומנה

קבוצות אזוריות - באחריות של פעילים בעמותה. תפעל במטרה לחזק את הקהילה. באמצעות המפגשים ירגישו המשפחות את השייכות לעמותה ולעמותה יווצר קשר רציף עם המשפחות. המפגשים יהיו בנויים באופן שיאפשר למשפחות להציף ואת הצרכים שלהן ולהתעדכן בפעילות השותפת של הועד קבוצה תפעל בהנחייה וליווי של פעילים בעמותה. בכדי להקים קבוצה יש לחבור יחד, שני פעילים במינימום השם הנבחר למפגשים הללו "נעים להכיר" זה שם שיאחד את פעילות של כל הקבוצות כל מארגן יקבע מועד למפגש ראשון ואת האזור הגאוגרפי אותו הוא מעוניין לרכז את המידע הזה יש להעביר לתמר איל – רכזת הקהילה באמצעות המייל של העמותה עבור תמר איל – רכזת קהילת משפחות האומנה ogen.organization@gmail.com אנחנו המנחים 1. _________________ 2. _________________ 3. _________________ 4. _________________ מעוניינים ללוות מפגשים בפורמט "נעים להכיר" באזור:_______________ יש לציין את שמות הישובים,מהם צפויים להגיע המשפחות שישתתפו במפגשים המפגש הראשון יתקיים בתאריך _____________ שעה_____________ כתובת_________________ / מעוניינים באזרת העמותה בארגון מקום למפגש האזור הגאוגרפי שממנו לדעתינו צפויים להגיע המשפחות שישתתפו במפגשים. נא לשלוח מבנה כללי להתנהלות הקבוצה לאחר מפגש תאום צפייות בינכם. הועד ילווה את המפגשים ויידאג לפרסום נאות לקידומה של הפעילות במחוזות

לדוגמא אנחנו המנחות 1. ענת יונאי, 2. תמר אייל מעוניינים ללוות מפגשים בפורמט "נעים להכיר" עבור חדרה - פרדס חנה - זכרן יעקוב - בניימינה - אור עקיבא - חוף כרמל - עמק חפר - ואדי ערה - המפגש הראשון יתקיים בתאריך 6.6.19 ב- שעה 20:00 כתובת- שאננים 9 כרכור.. שיהייה בהצלחה לשם הקמתה של הקבוצה אנחנו מתכננו להקים קבוצת WhatsApp דרכה נוכל לעדכן את הקהילה במחוז וליצור תקשורת רציפה עם המשפחות בנינו שלד למבנה שכזה - מוזמנים לשכפל – לטובת הקהילה.

נעים להכיר - מפגש ראשון צפוי להמשך כ- שעתיים וחצי גודל קבוצה אידיאלי 12 משפחות - בין 15 ל- 20 משתתפים מטרות - ליצור קבוצת שיתוף ולמידה של הורי אומנה (לצד אירגוני האומנה הקיימים ) מתוך נסיון אישי ומעשי כדי להתמודד עם הקשיים הייחודיים שעולים במהלך מסע האומנה

היכרות עם החברים והצרכים של המשפחות

היכרות עם פעילות העמותה

התווית שלד להמשך פעילות הקבוצה

התכנסות 8:00 ל- 15 ד' מינגלינג שתייה חמה וכיבוד קל שיארגנו המנחים

30 ד' סבב היכרות – כל משתתף יקבל את רשות הדיבור ל- 3 ד' ההנחייה תינתן ע"י דוגמה אישית של אחת המנחות – קצת עלי ולמה הגעתי. בזמן הסבב ירשום אחד המנחים את הצרכים שהעלו ההורים כל צורך שיעלה ירשם בגדול ובנפרד על דך A4 ניתן להכין מראש צרכים נוספים שעלו באמצעות החברים בקבוצת הפייסבוק או כאלה שהמנחים מעוניינים להכניס כמשמעותיים עבור הקהילה.

15 ד' עדכונים ופעילות העמותה

דרוג והבנת צרכים - דיון 60 ד' הצרכים שהוגדרו ע"י חברי הקבוצה יונחו במרכז החדר על הרצפה. כל משתתף יקבל סכום של 350 ₪ בכסף של מונופול שיחולק לשטרות קטנים – כל משתתף יחלק את התקציב שברשותו ויניח על השרות המבוקש את הסכום בהתאם לצרכים שלו. הצרכים ידורגו בהתאם לסכום אותו קבלו מהגבוהה לנמוך בזמן הנותר יתנהל שיתוף אישי. כל חבר יספר איך הוא חווה את הנושא שקבל הכי הרבה כסף? את רשמת התקציב והצרכים שדורגו, ישמרו המדריכים להמשך פעילות הקבוצה.

30 ד' סיכום וקביעת המפגש הבא סבב סיכום - ציפיות – האם יש רצון להמשיך ? סיכום על אופי ותדרות מפגשים, במהלך המפגש כולו יש להיות עניינים, להתרכז במטרות ולשים דגש על עשייה. ההמלצה שלנו היא.ליצור מקום, תדירות קבועים ושהפורמט יהיה כמה שיותר ברור למשתתפים.

ציוד נדרש" שתייה חמה וכיבוד קל - דפי A4 + מרקרים - כסף מונופול יש לנהל רישום פרוטוקול מפגש מסודר ולהעביר במייל לעמותה

תודה ובהצלחה ענת יונאי - 052-4783311- | תמר איל - 052-2944766 רכזות קבוצת הפיילוט "נעים להכיר"

2 views0 comments
bottom of page